Juist ja, maar waarom hangt ie dan ook nog scheef naar opzij. Voor zover ik het gezien heb, is altijd de linkerachterhoek (dichtst bij de bestuurder) lager. Ook duideljk te zien in de foto van Duke.Omdat je krukas hoger zit dan je achteras.....
Dat achteroverhangen is precies zoals Dre aangeeft. de aandrijflijn hoeft dan bjna geen hoeverdraaiing te maken en dat is weer winst.Wie weet waarom een Nord blok vaak (altijd?) een beetje schuin achterover hangend in de motorruimte gemonteerd zit? Is hier een technische reden voor?
Klopt... dat was dezelfde vent die toen vergat om aan de rechterkant de "disegno di Bertone" badges te plakkenKennelijk zijn ze ooit begonen met de productie van scheve carterpannen.![]()
Klopt... dat was dezelfde vent die toen vergat om aan de rechterkant de "disegno di Bertone" badges te plakken
Is bij mij het geval. En behoorlijk scheef ook ! Ik gok op de motorsteun die aan vervanging toe is.Anders zit je carterpan er scheef onder want die zit altijd wel recht.Pas als die ook schaaf hangt ligt je blok er echt niet goed in.
Precies en das waar het om draait, letterlijk en figuurlijk.bij belasting staan ze recht
Nee dan RUIK je ze snellerMaar was dan de reden dat men de vuldop heeft verplaatst van het
midden naar de zijkant. Bij de vuldop aan de zijkant zie je veel sneller olielekkage's