Hmmm, dat is nou vervelend om t horen.
De schijven en klauwen zijn er al, vandaar mijn vraag.
De conversie naar de 330 schijven en 166 klauwen had ik ook al gezien, dan heb je een bracket nodig en moet de klauw verbreed worden toch?
Heb jij alleen de brackets te koop of ook de klauwverbredingen? Wat vraag je ervoor? mag ook per pb.
En bedankt voor je snelle reactie!
Als je de schijven en klauwen al hebt is dat wel minder ja.. Als je iemand moet gaan betalen om het passend te maken is het niet echt leuk denk ik tenzij Stan je een mooie handleiding kan bezorgen van wat er moet gebeuren.
Bij de 330mm schijven moet je de klauwen verbreden. Die plaatjes heb ik ook maar doe ik niet weg aangezien ik die zelf nodig heb.
Wijnand ( wijn+kit hier op het forum) heeft ook dezelfde 305 schijven en klauwen pas gemaakt en die heeft ze zelfs in 15" gekregen.

Veel hangt af van de gebruikte wielen. Mijn Azev A in 17" heeft met de spaken genoeg ruimte maar komen tekort in diameter, ze raken de klauwen net. Terwijl mijn OZ een dikke anderhalve cm ruimte overheeft op dezelfde plek.

Ik ga nu mijn schijven iets afdraaien in diameter en de adapters iets aanpassen zodat de klauwen wat verder naar het midden van de naaf komen als het ware.

"kan niet" ligt op het kerkhof....
Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.