Brera

Airconditioning/ kachelhuis Alfa 156

zo sep 11, 2005 20:54

Hello,
Ik was van plan deze middag even snel de verdamper van de airco te reinigen , via een slangetje en een daartoe bestemd product. Nu zag ik, bij het weghalen van de vilten beschermkap aan het voeteinde, dat schijnbaar de ventilatormotor nog voor de verdamper zit en kon vervolgens niet meteen de relais of een inspectieluik (waarmee ik meteen aan de verdamper zou uitkomen) vinden. Mijn vraag: heeft er iemand een schema van het kachelhuis/airco installatie van een alfa 156 (1.9 jtd) of kan iemand mij een url aan de hand doen waar ik deze kan vinden, of weet misschien iemand hoe dit systeem net in elkaar zit?

Ton
Member
Member

RE: Airconditioning/ kachelhuis Alfa 156

zo sep 11, 2005 21:25

Kan ook via de aanzuigkant gebeuren , dus even interieurfilter eruit , aanjager aan en spuiten maar .
Ik neem aan dat je weet dat dit filter onder de paravan zit .

Brera

zo sep 11, 2005 22:13

iemand nog voorstellen , met alle respect voor t antwoord van ton maar ik vermoed dat mijn product op die manier ook nog tot de motor komt en zodoende de smering ervan zal of zou oplossen , dus ben nog steeds op zoek naar dat inspectieluik of relais of schema , tenzij iemand uit de beroepssector zijn ervaring kan geven hoe dit in de vakgarage gebeurd??

Hans156
Advanced Member
Advanced Member

ma sep 12, 2005 19:08

156 18TS 16V (Nero Fuoco)

Terug naar “Algemene Technische vragen”