Harmjan/Yvonne

Iemand ervaring met Falken banden?

di feb 15, 2011 17:13

Hoi,

Onder onze 156 moeten eigenlijk 2 nieuwe voorbanden. Ik ben al wat wezen rondkijken op i'net enzo.
Via via kwam ik hierop: http://www.topbanden.com/Achat-Pneus-pe ... ,,,,,20498

Zijn er mensen hier die ervaringen hebben met Falken banden en heeeeeeeel misschien met dit type???
Heb zelf ook al her en der op i'net gelezen dat ze best prima zijn, maar wil het toch hier nog ff vragen.
P.s. We hebben er nu Interstate Sport IXT-1 onderliggen. (rondom). Maakt het veel uit of er dan andere voorbanden om komen te liggen? Qua rijgedrag, etc...
Die Interstate's zijn nog best prijzig namelijk..... :?

Thnx!! :thumbs:

Herbieyy
Member
Member

RE: Iemand ervaring met Falken banden?

di feb 15, 2011 22:29

de 912 schijnen wat harder te zijn, maar ik had de 452's behoorlijk vlot kaal, voor de rest was het wel een nette band :wink:

@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

wo feb 16, 2011 09:13

Falken is als ze nieuw zijn niet slecht. Naarmate de slijtage toeneemt , en dat gaat snel, is het bij nat weer een stuk minder allemaal.
Fulda Carat is echt beter (nat weer), gaat langer mee en kost bijna hetzelfde.
Uiteraard zijn er nog betere banden, maar dat gaat ook weer meer kosten.
Een band is wel even het belangrijkste onder je auto dus bezuinig niet op de laatste euro's.
Met 18 inch vraag je ook om duren banden. :wink: 17 inch is al beduidend beter qua prijzen en aanbod. Wil je lekker no nonsens fijn sturen dan is 16 inch de maat en kosten GOEDE banden bijna niets meer. Wie mooi wil zijn moet pijn lijden... :lol:
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

Performa
Guru
Guru

wo feb 16, 2011 18:11

Heb die in 205/55 R15 op mijn gtv6. Zeer tevreden van in zowel harde regenbuien, als droog weer en kort circuit gebruik. Van levensduur heb ik niet echt een idee. Heb er 10 000km meegedaan en profiel is nog ruim.
->146<-->GTV6<-->75<->MiTo<-->159SW<-->'66 Giulia TI<-

Terug naar “Algemene Technische vragen”