Hey,
Als het de lampjes zijn die kapot zijn kun je het volgende doen om deze te vervangen !!!
Er zitten (als je met je neus bijna tegen de tellers aan zit ) twee schroeven aan de bovenzijde geschroefd, deze haal je los.
Tip zet je stuur in de onderste stand voor meer bewegingsruimte
Nu kun je met beleid de gehele plastic kap verwijderen welke over de tellers geplaatst is ( is allemaal klik spul )
Als deze weg is zie je de ophangpunten zitten waarmee de tellers vastzitten ( ik geloof dat dit per teller 3 kruiskopschroefjes zijn )
Wanneer deze los zijn ( laat ze niet in het dashboard vallen ) kun je de teller rechtstandig eruit halen.
Aan de achterzijde zit er een stekker ingeklikt, deze kabel kan wat aan de korte kant zijn. Haal deze los.
Nu komt het volgende aan de achterzijde van de teller zit ( volgens mij, ik weet het niet meer zeker ) een kapje die met een paar
schroefjes vastzit, haal deze los.
Als deze er niet zit dan kijk je rechtstreeks op de achterzijde van de lampjes, dit zijn lampjes die op ( in ) de printplaat gedraaid zijn.
( tip om te kijken welke lampjes er kapot zijn kun je de stekker weer even terug steken en dan de verlichting even aan zetten, maar beter
is natuurlijk om ze allemaal te vervangen want ze kosten geen drol

)
De lampjes zijn te verwijderen door ze een halve slag tegen de klok in te draaien, let op deze kunnen nogal vastzitten, ik heb ze toen
zachtjes geholpen met een waterpomptang
Als ze het allemaal weer doen alles in de tegenovergestelde volgorde terugbouwen.!!
Veel succes en als je nog vragen hebt horen we het graag.
Ps. aan de anderen, als ik iets verkeerds heb vermeld corrigeer mij dan!!!!
Grtz. David.