Pagina 1 van 1
Verwijderen handschoenvakje 2 liter Bertone
Geplaatst: wo apr 28, 2010 17:22
door cor
Om het rubber van het rechter ventilatiekanaal (boven op het dashbord), goed op de kachelunit te krijgen lijkt het mij handiger om eerst het handschoenvakje er uit te halen. Iemand een idee hoe dat (eenvoudig) gaat?

Heb geen standaard kachel maar eentje met ventilatie enz. aan de voorzijde.

RE: Verwijderen handschoenvakje 2 liter Bertone
Geplaatst: wo apr 28, 2010 17:59
door jaben
Hoi Cor,
Ik heb ooit geprobeerd het kastje te verwijderen met het dashboard in situ. Met geen mogelijkheid lukte dat mij.
Uiteindelijk heb ik het hele dashboard verwijderd en toen kon ik er makkelijk bij. De bevestigingspunten zitten aan de achterzijde van het dashboard.
Misschien dat andere wel een manier weten, maar zik zou toch proberen de slang er op te krijgen met het kastje zoals het nu zit. Het lijkt mij een beetje veel werk om het hele dashboard te verwijderen voor een enkele slang!
succes
RE: Verwijderen handschoenvakje 2 liter Bertone
Geplaatst: wo apr 28, 2010 20:22
door cor
Bedankt Joris
Ik was er al wat bang voor...
Links was geen probleem, klokkenspel eruit en ik kon erbij. Ben inderdaad ook niet van plan om het dashboard eruit te halen..
Zal toch maar weer wat pogingen wagen (in situ)...
RE: Verwijderen handschoenvakje 2 liter Bertone
Geplaatst: do apr 29, 2010 09:29
door vV
he heb jij een amerikaan? denk dat mn de airco die toch wel behoorlijk de ruimte vult een extra belemmering is..
RE: Verwijderen handschoenvakje 2 liter Bertone
Geplaatst: do apr 29, 2010 12:15
door cor
Geen volledige (geen SPICA), USA versie. Is wel de luxere uitgave met getint glas en airco. Airco met allle slangen enz. zijn eruit gehaald door de vorige eigenaar. Dat is niet (meer) het probleem.
Ik heb een paar jaar geleden nieuwe rubbers gemonteerd onder de 2 bekende pijpjes boven in de dash. Helemaal goed aansluiten op de kachelunit bleef er bij, ze zweefden maar wat boven de beide 'kacheluitlaten'.
Met het klokkenhuis eruit kan ik eigenlijk nèt niet bij de rechteraansluiting komen. We blijven proberen...