Van mijn nieuwe aanwinst werkt de aanjager niet , toen ik hem ophaalde ook niet , maar eenmaal 10 min. onderweg begon hij spontaan weer te blazen..
2 dagen lang geen enkel probleem gehad , alle standen werken , airco werkt , totdat ik de 2de dag s'avonds even weg moest.
Ik stop de sleutel in het contact en start de auto maar helaas bleef de aanjager stil en tot op heden nog steeds

Je hoort hem dus wel inschakelen (klikken), ook als je andere standen intoetst hoor je alle motortjes draaien , hij blaast alleen geen lucht meer naar binnen.
Nu verdenk ik zelf dus of kortsluiting in een kabeltje oid , of een relais wat moeilijk doet.
Maar ik heb als schilder niet genoeg inzicht om te bepalen waar ik precies moet zoeken of wat ik precies moet doormeten

Ik weet ook dat de aanjagermotoren van de 164 op een gegeven moment kapot kunnen gaan , maar gezien hij die 2 dagen het echt perfect deed zonder gekke dingen of geluiden.
Vandaar dat mijn eerste gedachte is wat ik hierboven al omschreef, kortsluiting , maar waar? alle zekeringen die ik ken heb ik al nagekeken en zijn allemaal goed.
Ik hoop dat ik duidelijk ben met het probleem en dat iemand me kan helpen.

Saluti ,
Marley164
Ps: Dit is de CC unit die erin zit..