zo zit de gasklep naar voren toe en het kwam het beste uit.
Carterpan van een 164 heeft de 'bult' te ver naar achteren zitten en raakt dan de balk waar het stuurhuis achter zit, vandaar de GTV6/75 v6 pan.
Oliepompaanzuigbuis van een 164 heeft hetzelfde euvel, komt te ver naar achteren te zitten en past dan niet. Maar is gelukkig redelijk makkelijk aan te passen ( afzagen, inkorten en weer vastlassen..). Oliepomp kun je dan gewoon van de 24v houden. bij een 12v past de stroomverdeler er niet op dan is het makkelijker om de hele oliepomp van een GTV6/ 75 v6 te gebruiken.
Laswerk is niet duur, hangt er natuurlijk vanaf hoeveel de lasser moet doen... zal tientjeswerk zijn. Hij maakt overigens ook hele mooie rvs spullen...
Had je de rest van de onderdelen al gevonden?
De motor die ik wel weg wil doen is een 12v en daar heb ik een 75 inlaat bij, geen aangepaste helaas.
"kan niet" ligt op het kerkhof....
Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.