Hmm, daar had ik zo niet bij stilgestaan, twee verschillende soorten. En wat voor Bilsteins dan, de gewone of de sport?Eibach veren icm Bilstein voor en koni rood achter, zou de beste combi zijn volgens velen.
Ha ha, valt op zich in Barendrecht nog wel mee hoor, Bergschenhoek, da's erg! Daar hebben ze de meest bizarre / ontoegankelijke constructies bedacht! Hebben nu wel aan zichzelf te danken dat steeds meer mensen daar in hoog op de wielen staande SUV's gaan rijden!!Blijft oppassen, zeker gezien de regio waarin jij woont, ook wel klein Zwitserland genoemd.
gr Ron
Ok, thanks! Eibachs lijken dus wel een goede keuze, nu alleen nog ff dubben over de schokbrekers..Hoi,
Heb onder mijn 2000 GTV, eibach veren zitten, samen met rode koni dempers.
Rijd prima en drempels zijn goed te nemen. Alleen beetje oppassen met drempels afgaan....
Mazzel,
C
Die optie van EB Spares lijk me wel interessant, thanks!bilstein voor en koni achter...EB spares onder andere levert aangepaste Bilsteins.
Its alive!!!Vergeet niet de achterste demper dop te verlengen om te voorkomen dat de demper op de bumpstop komt & de vangbanden in te korten.
niet scherp maar het is nogal moeijk focussen in een donkere kofferbakmaar you get the idea
Als ik zo eens Google worden beide termen door elkaar heen gebruikt, Koni heeft het over schokdempers, Bilstein heeft het bijv. over schokbrekers. Aangezien ik nu het meest naar Bilstein neig hou ik het maar op schokbrekersIk zou trouwens geen schokbrekers maar dempers nemen... die breken niet zo gauw![]()
![]()
![]()