als je de knop draait, voel je dan wel dat er kleppen open en dicht gaan?
(en ik bedoel niet de parafan zelf, maar die bak die daar weer in zit naar de kachel toe!)
De knop voor de 'kracht' van de ventilatie lijkt te werken (je hoort het kacheltje harder loeien, naarmate ik heb open draai).
De knop voor de verstelling van de lucht (benen/raam/gezicht e.d) gaat stroef, maar dat was bij me vorige 33 (1.5 IE) óók?
Hoe kan ik er achter komen of dat kabeltje z'n werk niet goed doet?
3 dingen:
De roosters links en rechts kunnen alleen koude lucht blazen, dat wordt direct van buiten aangezogen en is puur rijwind... Aparte constructie maar het is (helaas) zo.
De drie roostertjes in het midden krijgen hun lucht wel van de blower, kijk eens door die roostertjes (evt. met een lampje) naar binnen, zitten de buizen er nog achter? (per rooster een aparte buis) Deze kunnen nog wel eens wegvallen of ze zitten er wellicht geeneens?? Mochten ze niet goed meer zitten, trek het paneeltje met de drie roosters er dan eens recht naar voren af, ze zitten geclipt dus gewoon wat kracht er op zetten.
Blaast hij wl anar je voorraam als je de luchtstroom anders instelt via de draaiknop? Het kan zijn dat de kabel voor die verstelling niet meer werkt.
Succes
Die heb ik er allemaal nog inzitten, allemaal ook eruitgehaald en de stofzuiger ook daarachter opgezet
Er komt uit geen enkele punt meer dan een Zuchtje lucht eigenlijk, benen, bij het raam en/of middenconsole, overal bijna geen lucht