Maar nou was ik mooi rondjes rijden en in eens stond me temp.meter helemaal in het rooie ik stoppen was me coolvloeistof leeg dus ik die netjes bij gevult en weer verder rijdend nog geen dag later was hij weer leeg dus ik dacht meteen lekkekoppakking.maargoed dit had ik ook met me vorige auto mazda323 en daar heb ik nog 1,5jaar mee door kunnen rijden.dus ik zijn oliepeil controlleren zat er allemaal wit cream achtig spul in me blok nah dat had ik nog nooit zien of gehoort ook hoorde ik mensen tegen me zeggen dat hij op 3 poten liep?dus ga ik eergister naar me meissie toe begind hij halferwege te stotteren enzooooo dus ik weer stoppen water bijgevult en verder gereden bij me meissie aangekomen heb ik er ook meteen wat olie in gegooit 15w40 en ik ga 1,5uur later weg kijk in na paar honderdmeter in me spiegel staat de helestraat achter me blank van de rook egt jonge je zag helegaar nix meer en dat kwam uit me uitlaat en stinken dat kreng niet te besten ik snap niet hoe dat nou zo ineens kan komen al die rook maarjah was er zo klaar meee heb die auto laten staan en de volgende morguh opgehaalt en jahoor weer megaveel rook dikke witte rook maar hij reed nog dus ik snel naar huis gereden denk staat ie in iedergeval thuis ja tog die ik de motorkap omhoog zit me heleblok onder de olie egt niet te best gewoon heeft ie door de druk me oliedop er af geblazen en alle olie omhoog gespoten egt wat een tering zooi meteeen maar waar haalt hij nou die druk in me blok op eens vandaan en dat al na 3 weken ik woor gek denk ik wie o wie kan mij helpen alvast super bedankt allemaal en zet hem op hé