Ik heb een wazig probleem. LM wiel had zomerbanden erom heen. In december heb ik op dat zelfde wiel winterbanden gemonteerd. Tot dan toe alles in orde.Auto spoorde super.bijna geen trilling. Afgelopen week dezelfde zomerband gemonteerd op NIEUWE LM wielen . Vanaf dat moment trekt de auto naar links en heb ik een behoorlijke trilling in het stuur tussen 110 en 130 die af en toe weggaat en dan weer terug komt. Auto inmiddels uitgelijnd bij m'n vaste uitlijner. Sporing stond inderdaad niet goed ,nu weer wel MAAR auto trekt nog steeds naar links, wel minder dan voorheen maar toch. Weet iemand wat er aan de hand kan zijn? LET OP : dit betreft m'n
Primera en de nieuwe velgen zijn origineel
Nissan. Neem aan dat jullie me best willen helpen
Sommerend: Auto trekt naar links en trilt behoorlijk met nieuwe velgen met dezelfde banden erop. Linksvoor band is wel iets meer versleten dan rechtsvoor. Zal wielen voor naar achter wisselen zin hebben? Achter zijn behoorlijk nieuw, schat 7 mm profiel.
De nieuwe velgen zijn met een zeer hoge korting aan mij verkocht,wel bij een gerenomeerd bedrijf. Zaten nieuw in de doos. Was een opgekocht partijtje.
Alvast bedankt voor de reacties
Nu: 147 Gta / Gehad: Sud 1.3 SC / Sud Ti 'Qv / Sprint QV / Alfetta QO / Gtv 6 3.0 / 75 1.8 / 146 Ti / 75 Ts / 156 1.8 ts / 156 Selespeed / 155 2,5 v6 / 166 2.5 v6 / 33 16v /155 2.0 8v / Gtv 6 / 145 QV / 156 2,5 v6