Nu we het toch over olie hadden, ik gebruik eigenlijk tot nog toe altijd Agip, maar hoorde van Maasland dat deze kwalitatief niet zo was, zij raden Mobile S aan.
Wat is jullie ervaring, wat is de beste olie voor een 33 16V?
eerlijk gezegd niet gevraagd, maar volgens mij inderdaad niet neelaat me raden, die maasland heeft geen agip zeker??
Ik weet niet hoeveel Maasland Alfa Romeo Dealers er zijn,maar ik stond toch zeker in VoorburgDan heb je niet met maasland in voorburg gesproken.
Daar gebruiken ze al jaren Agip en in enkele gevallen selenia, maar mobil wordt zeker niet gebruikt.
En mijn advies zou zijn agip sint 2000 10W40
Ik weet niet hoeveel Maasland Alfa Romeo Dealers er zijn,maar ik stond toch zeker in VoorburgDan heb je niet met maasland in voorburg gesproken.
Daar gebruiken ze al jaren Agip en in enkele gevallen selenia, maar mobil wordt zeker niet gebruikt.
En mijn advies zou zijn agip sint 2000 10W40
De dame daaro, wie zelf ook een GT rijdt, heeft mij dit verteld, ga ik toch niet over liegen
Jij bent gewoon op der blauwe ogen af gegaanDe dame daaro, wie zelf ook een GT rijdt, heeft mij dit verteld, ga ik toch niet over liegen
Bij de 155Q4 doe ik dit elke 10.000KM met vers filter en nieuwe bougies. Soms (vaak) iets korter.en om de hoeveel verversen jullie?