dvermaat
Member
Member
Contacteer: Website

Deur mechanisme giulia

ma okt 13, 2008 15:10

Heren techneuten,

Omdat de bijrijders deur van mijn giulia nuova niet meer dicht wil heb ik het mechanisme eruitgehaald.

Een ding is duidelijk er zijn wat dingetjes niet helemaal recht meer maar volgens mij is dat niet alleen de oorzaak
De lange staaf die aan de feitelijke deur opener zit haalt een pal om waardoor de deur open gaat.
Alleen moet je deze zover bewegen dat het deur hendeltje dat nooit haalt.
Nu zit er en aan de bovenkant van van de pal nog een haakje wat los zit, maar volgens mij hoort dat ergens achter te vallen (laatste foto
Allen als ik het klem zet in de opening waar hij in zou passen dan kun je de boel niet meer bewegen

Kan iemand van jullie zien wat er fout is.

foto's

Mocht er iemand nog een compleet mechaniekje hebben en van de hand willen doen dan hoor ik dat ook graag
Nu:
Gehad:
[url=http://www.davidvermaat.nl/coppermine/t ... p?album=47]Giulia Super lusso, hawthorn white[/url]
147 2.0 Distinctive selespeed
33 1.5 ie imola

Wilbert ARparts
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer: Website

RE: Deur mechanisme giulia

wo okt 15, 2008 11:08

Ciao D,

Ik kan aan de foto's zo snel niet ontdekken wat er mis is.
Het haakje wat je aanduid is om de zaak van binnen op slot te doen. Dus als je de deuropener naar voren duwt, blokkeert het mechanisme zodat de deur op slot is.

Mocht 't met bijbuigen niet lukken: een ander mechanisme heb ik wel liggen, stuur me maar een PB bij interesse, stuur ik het op.
Wilbert AR Parts
"Life isn't just the front page, ...it's the comics too!"

'72 Giulia Super 1.3, '73 2000 Spider Veloce, '02 156 SW GTA, '17 Giulietta Multiair TCT Super

Terug naar “Algemene Technische vragen”