--------------------------------------------------------------------------------
wie heeft er ervaring met het plaatsen van een cabrio dak van een duetto spider en kan me hier wat meer info of raad in geven?
heb net een duetto gerestaureerd , nu ben ik bezig met plaatsen van een nieuw stoffen dak
heb deze al verlijmd op acterste metalen lijst die wordt gemonteerd op carroserie
wanneer ik dan de kap sluit en op span heb ik de indruk dat de kap enkele centimeters te klein is kan ze zelf niet vergrendelen met de 2 sluitingen
wanneer ik achterste lat los maak zodat deze 2 centimeter van carrosserie komt (dat niet de bedoeling is) kan ik net de 2 sluitingen boven raam er achter haken maar niet dichttrekken, ik weet dat op een nieuw dak altijd wat rek op zit en dat deze zich moet zetten , maar in mijn geval kom ik echt wel stof te kort
weet er soms iemand of dat die nieuw stoffen kappen onderling verschillen of dat ze niet maat vast zijn of heeft er iemand een goed adres die mij met dit probleem kan verder helpen
mensen die mij kunnen helpen stuur mij een mailtje met uw telefoon zodat ik kontakt kan opnemen
al vast bedankt
groeten steve 0474 /33 23 66