steve75
Newbie
Newbie

wie heeft ervaring met plaatsen nieuw cabrio dak duetto?

vr okt 10, 2008 09:48

--------------------------------------------------------------------------------

wie heeft er ervaring met het plaatsen van een cabrio dak van een duetto spider en kan me hier wat meer info of raad in geven?
heb net een duetto gerestaureerd , nu ben ik bezig met plaatsen van een nieuw stoffen dak
heb deze al verlijmd op acterste metalen lijst die wordt gemonteerd op carroserie
wanneer ik dan de kap sluit en op span heb ik de indruk dat de kap enkele centimeters te klein is kan ze zelf niet vergrendelen met de 2 sluitingen
wanneer ik achterste lat los maak zodat deze 2 centimeter van carrosserie komt (dat niet de bedoeling is) kan ik net de 2 sluitingen boven raam er achter haken maar niet dichttrekken, ik weet dat op een nieuw dak altijd wat rek op zit en dat deze zich moet zetten , maar in mijn geval kom ik echt wel stof te kort
weet er soms iemand of dat die nieuw stoffen kappen onderling verschillen of dat ze niet maat vast zijn of heeft er iemand een goed adres die mij met dit probleem kan verder helpen

mensen die mij kunnen helpen stuur mij een mailtje met uw telefoon zodat ik kontakt kan opnemen
al vast bedankt

groeten steve 0474 /33 23 66

bralfa
Guru
Guru
Contacteer: Website

RE: wie heeft ervaring met plaatsen nieuw cabrio dak duetto?

vr okt 10, 2008 10:12

Heb je wel een duetto kap??? Duetto en spiderkappen zijn niet gelijk.

GRAutotechniek in Dieren plaatst met enige regelmaat spider kappen.

info@grautotechniek.nl
Shut up and ride!

berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice

vr okt 10, 2008 23:49

een duetto kap is hogeschoolwerk. Want idd anders en lastiger dan een normale spider kap. En je begint aan de voorkant, met lijmen op het gedeelte dat op de voorruit valt. Doe je dat niet dan gaat ie nooit behoorlijk dicht... Denk aan de spanbandjes in de 'b' stijl.
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

5871

Re: wie heeft ervaring met plaatsen nieuw cabrio dak duetto?

za okt 11, 2008 07:20

--------------------------------------------------------------------------------

wie
weet er soms iemand of dat die nieuw stoffen kappen onderling verschillen of dat ze niet maat vast zijn of heeft er iemand een goed adres die mij met dit probleem kan verder helpen

Ik ben er van overtuigd dat Cabriocare in Naarden je uit de problemen kan helpen - of ga gewoon langs voor je vraag. Zie hier een actiefoto tijdens mijn bezoek.

Afbeelding

berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice

za okt 11, 2008 10:30

Naarden is idd een aanrader, daar ben ik jaaaaaaaaaaaaaaaaaren geleden voor het eerst geweest. Wie het ook kan is michel van Alfastrada, zo weet ik.
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

Terug naar “Algemene Technische vragen”