Nah uiteindelijk mezelf toch genoeg ge-ergerd

om wat aan het inhouden/bokken te doen.Auto begon ook stil te vallen bij stoplichten ed.
Via Ed cmva weer een 2ehandsje geregeld en die wilde ik gisteren gaan monteren toen ik me opeens dit topic herinnerde.
Dus de allereerste lmm (die ik dus vervangen heb na het chippen vanwege inhouden en stotteren voor de lmm die er dus gisteren afging) het ijzeren plaatje schoongemaakt met remmenreiniger en een fijn penseeltje.
Laten drogen en gemonteerd in de buis (dus alleen het element vervangen) na eerst de accuklem eraf gehaald te hebben. Klemmen ff tegen elkaar en terug op de accu. Starten,draait lekker.Geen lampjes op t dash die branden dus even de straat op om te proberen...
Tegen alle verwachting in is het gebok en inhouden er helemaal uit!!

Waar ik dus enkele maanden terug deze lmm afgeschreven had voldoet ie nu weer volledig!
Gisteravond door de koelere avondlucht naar t werk en vanochtend om 0600 weer terug in de ochtendnevel>geen probleem.
Heeeeele lichte aarzeling nog bij koude motor tussen pakweg 2-en 3000 toeren maar daar valt mee te leven...
Dus daareven overmoedig de gisteren verwijderde unit schoongemaakt en terug gemonteerd bwv test. Díe is dus mi wel lurp want a) bleef het inspuitlampje branden en b) hing ie niet goed aan het gas>inhouden terugvallen in toeren, beetje ploffen enzo,niet goed dus.
Andere lmm terug erop en weer ok.
Voorlopig rijden we weer, dat 2ehandsie gaat nog ff terug naar Ed.
Grtz,fRank
Poetsen is voor mensen met patina-angst...