Ik zal kijken of ik vandaag in kan scannen wat ik heb, thx
EDIT:
Heb even m'n garagebijbel erbij gepakt en er staat inderdaad een geheel hoofdstuk dat is gewijd aan het Anti-Theft Device (Hfdst 21B). Ik geloof alleen dat dat een iets ander type alarm is, maar er staan ook Wiring diagrams in, die zullen niet heel anders zijn...
Hoe dan ook gaat me dit waarschijnlijk een beetje boven pet.
Onlangs heb ik m'n radio vanaf skretch ingebouwd en daar ben ik in geslaagd door draden te volgen en kleuren te combineren. Had op internet ook een schema gevonden voor het aansluiten van de ISO-stekkers. Nu ben ik benieuwd of het alarm misschien ook in te bouwen is met het zoek-het-gekleurde-draadje-principe?
Ik zal straks meer foto's plaatsen, geef nu wel een omschrijving, wellicht herkend iemand dit systeem?
In de doos zitten:
- Een sirene met stekkerkastje, etc. Dit is de hoofdunit van het alarm, hier gaan drie stekker van de kabelboom in. Tevens zit er achterop een sleutelslotje
- Kabelboom. Een verzamelen van gekleurde Italiaanse spaghetti (+/- 16 a 20 draadjes)
- Twee afstandbedieninkjes met sleuteltjes
- Een drukknopje voor op het dashboard
- Een rood LEDje
- Diverse ophangbeugels
- Twee raamstickertjes

155 2.0 8v '94 | 156 2.0 16v '99 | 156 SW 2.0 16v '01 | 145 1.9 JTD '01 | GT 1.8 16v '05 | 156 SW 1.9 JTD 8v '05
159 SW 1.7 TBi '09