bedrading motorruimte 75 TS
Geplaatst: za mar 08, 2008 13:21
ej,
omdat mijn vorige blok, (na 300km na aankoop
) door nog onverklaarbare wijze was vastgelopen (kleppen afgebroken, een gat in een zuiger, cilinderbus in duizend stukjes) heb ik een ander blok in de auto gelepeld. Helaas weet ik van een paar draadjes niet meer waar ze vast moeten. Het gaat hier om een 75 indy met een TS motor. Zouden jullie mij willen vertellen hoe deze draden horen te zitten?
Het eerste stekkertje (mannetje) Komt uit de bobines met een wit draadje.

De tweede; een massadraad van ongeveer 1 meter lang die 20cm achter de rechterkoplamp aan de carrosserie vastzit. Geen idee waar die vast moet.

De derde; 3 stekkertjes (bovenste is een mannetje, de 2 andere vrouwtjes). Komen uit hetzelfde snoer als waar ook de ruitensproeiervloeistofniveaumeter (leuk voor Scrabble!) uitkomen.

De 4e; de sensor achter de altenator, welke draad moet daar vast? Misschien een van de 3 stekkertjes van hierboven?

Zitten de draadjes van de nokkenasversteller zo goed? Bij het vorige blok zat de versteller een kwartslag gedraaid, ik weet niet hoe het hoort.

En de laatste; waar aan de carrosserie hoort de massadraad vast zitten die achterop het blok zit?
Als deze draadjes weer goed vast zitten hoeft alleen de inlaat en uitlaat er nog op en kan ik na 4 maanden (!) weer rijden
Barend
omdat mijn vorige blok, (na 300km na aankoop
Het eerste stekkertje (mannetje) Komt uit de bobines met een wit draadje.

De tweede; een massadraad van ongeveer 1 meter lang die 20cm achter de rechterkoplamp aan de carrosserie vastzit. Geen idee waar die vast moet.

De derde; 3 stekkertjes (bovenste is een mannetje, de 2 andere vrouwtjes). Komen uit hetzelfde snoer als waar ook de ruitensproeiervloeistofniveaumeter (leuk voor Scrabble!) uitkomen.

De 4e; de sensor achter de altenator, welke draad moet daar vast? Misschien een van de 3 stekkertjes van hierboven?

Zitten de draadjes van de nokkenasversteller zo goed? Bij het vorige blok zat de versteller een kwartslag gedraaid, ik weet niet hoe het hoort.

En de laatste; waar aan de carrosserie hoort de massadraad vast zitten die achterop het blok zit?
Als deze draadjes weer goed vast zitten hoeft alleen de inlaat en uitlaat er nog op en kan ik na 4 maanden (!) weer rijden
Barend




