@ Ciulia Corse:
Ik geloof, getuige de foto's die jij toont, dat we hier over verschillende dingen praten.
Het is zaak de remklauw te
centreren ten opzichte van de schijf of andersom. Doe je dat niet dan zul je dus problemen krijgen bij de montage van nieuwe blokken omdat 1 van de blokken "te dik" blijkt te zijn. Als je een stukje uit het binnenste van de remklauw slijpt, om te voorkomen dat de klauw tegen de schijf komt te zitten hou je problemen met een niet passend remblok. Bovendien zal de ene zuiger dus verder uit de klauw komen dan de andere, hetgeen niet wenselijk is en zelfs gevaarlijk kan worden op moment dat je je blokken volledig op hebt gereden.
(Of kijk ik verkeerd naar jou foto's ??)
Waar ik dus op doel is ca 1 mm afhalen van het pasvlak van de klauw van het gedeelte wat tegen de fusee gemonteerd wordt.
Hier dus:
Verder dienen de paspennen ingekort te worden. Ik heb ze zelf op de gewenste lengte gezaagd en er netjes een zelfde uiteinde aan geslepen als de originele pennen.