De handle links doet niks meer, hij "klikt" wel wat, maar er gebeurd verder niks. Zit er nou nog ergens een "nood ontgrendeling" ? Wie weet er raad ?

Logo zit geklemt. Achter logo zit horizontale schroef verstopt . Al ik het me allemaal goed herinner.sommige logo s kunnen weleens geschroefd zijn,als je een plaklogo hebt vraag ik me nog af hoe je de verticale schroef eruit krijgt,met motorkap dicht?
er zijn toch wel degelijk geschroefde logo sLogo zit geklemt. Achter logo zit horizontale schroef verstopt . Al ik het me allemaal goed herinner.sommige logo s kunnen weleens geschroefd zijn,als je een plaklogo hebt vraag ik me nog af hoe je de verticale schroef eruit krijgt,met motorkap dicht?
Mzzl,
DJ
Daar stond mij dus ook iets van bij....zat er niet een nylon noddkabel met een ring eraan ergens bij de zekeringskast verstopt? net zo'n soort kabeltje als dat er achter de rugleuning van de achterbank ligt om de koffer open te kunnen maken...
Nu je het zegt. Maar mogelijk dat ze noodkabel niet helemaal hebben doorgetrokken naar interieur? Of dat hij in het verleden al eens gebruikt (en gebroken) is?? Mogelijk dat hij ergens achter binnenscherm in de wiebak te vinden is?Daar stond mij dus ook iets van bij....zat er niet een nylon noddkabel met een ring eraan ergens bij de zekeringskast verstopt? net zo'n soort kabeltje als dat er achter de rugleuning van de achterbank ligt om de koffer open te kunnen maken...
Dit werkte idd bij mij ook, de eerste paar keer.....Soms lukt het ook om de kap nog open te krijgen door er iemand op te laten duwen terwijl je aan het hendeltje trekt (was bij de mijne soms het geval)