Ik denk dat het een lekkende koppakking is. De vraag is: is het ook de koppakking?
Koelvloeistof in het reservoir is gewoon groen van kleur. Verder geen meuk of wat dan ook in het reservoirtje. Ook toen ik het inlaatspruitstuk los haalde om de rubbers te vervangen liep er heel wat koelvloeistof uit, deze was ook gewoon groen van kleur. Het blok gebruikt natuurlijk wel lekker olie maar niet echt noemenswaardige hoeveelheden koelvloeistof. Ook rookt de alfa best wel enthausiast maar naar mijn weten niet erger dan mijn vorige 2 75's.Klinkt mij eerder in de oren als een gescheurde kop...
Hoe ziet je koelvloeistof in het reservior er uit? En komt er walm uit de uitlaat?
WIlde ik idd vanmiddag vragen.Olie naast een bougie kan een lekkage zijn van een klepdekselpakking.
Koelvloeistof op die plek is mi afkomstig uit de kop ,van een lekke koppakking krijg je geen klvlstf bij je bougies.Loopt er een slang over de kop die wellicht lekt/zweet?
Grtz,fRank
ps wilde je dit vanmiddag vragen?
dus de bovenkant van de bougie... zie mijn eerdere reactie waar het dan vandaan komt..![]()
Goed schoonmaken en kijken waar het begint te lekken...