robinsz109
Junior Member
Junior Member
Berichten: 65
Lid geworden op: di dec 28, 2004 21:53
Locatie: Baarlo

probleem met afstandsbediening in sleutel

ma aug 06, 2007 21:39

Hoi allemaal, ik zit met het volgende probleem.

Van de normaal gebruikte sleutel van onze alfa 146 waren een maand of zo geleden de batterijtjes op en vanaf dat moment hebben we 1 van de andere 2 normale sleutels (dus de rode, niet de bruine code sleutel) in gebruik.

Vandaag nieuwe batterijen gekocht en nu doet de afstandsbediening van de portieren het niet meer met de nieuwe batterijen. De auto start wel (code) en het lampje op de sleutel brandt als je de knop indrukt.

Weet iemand of de sleutels opnieuw geprogrammeerd moet worden (bruine sleutel, naar de dealer) of heb ik iets verkeerd gedaan ?

Alvast bedankt voor jullie hulp.

groeten,

Robin Leus

WhizzMan
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5492
Lid geworden op: zo jun 04, 2006 21:54
Locatie: Almerika

RE: probleem met afstandsbediening in sleutel

di aug 07, 2007 09:26

Het lijkt er op alsof de afstandsbediening gewoon stuk is. op eBay staat een adres waar je hem kan laten repareren in de uk als je wat gaat zoeken. Alternatief is inderdaad een nieuwe sleutel met alles er op en er aan kopen, dan moet je wel naar de dealer om die in je auto te laten inprogrammeren. De procedure hoe dat moet staat wel in het werkplaatshandboek omschreven, maar voor alle zekerheid zou ik zelf lekker de dealer opzadelen met het klusje als je er niet 100% mee vertrouwd bent.

Zie dus:

http://cgi.ebay.co.uk/Alfa-Romeo-145-14 ... dZViewItem

Voor een reparatieadresje....

Terug naar “Algemene Technische vragen”