Het volgende verhaal geschiedt. Er staat hier een Alfa GT die iets naar rechts trekt, bij het loslaten van het stuur zoekt de auto aardig de rechter helft op van het wegdek. Naar mate het tempo opgevoerd wordt (dus bij steeds meer gas geven) trekt de auto steeds meer naar rechts. Bij gas los trekt hij ook naar rechts, echter wel een stuk minder. Auto is inmiddels al een 4-maal uitgelijnd, waarvan de laatste keer op een ontzettende goede uitlijnbrug. Alles op de juiste waardes gezet, de achteras iets naar rechts verplaatst zodat hij correct spoort t.o.v. de vooras.
Vier nieuwe banden zijn geplaatst, zelfs een nieuw stuurhuis is geplaatst, maar hij blijft trekken naar rechts. Simpele dingen als correcte bandenspanning, bandenomtrek etc. is uiteraard in orde. We hebben het gevoel dat het linkerwiel t.o.v. het spatbord iets verder naar de neus van de auto staat dan het rechterwiel. Kan het zijn dat het subframe voor iets uit verband staat? Auto heeft geen schades gehad o.i.d, we staan voor een raadsel. Ik ben benieuwd of jullie mogelijke puntjes weten om eens wat aandacht aan te besteden! Gaarne hou het topic schoon, het is echt een groter probleem dan 'opnieuw uitlijnen' bandjes oppompen of ik zou de banden vervangen.