Stuur anders eens een mailtje naar hilbert@artc155.nl (de webmaster en voorzitter)Bedankt voor jullie reacties. Ik heb me aangemeld bij artc155.nl maar daar krijg ik geen emailtje om mijn account te bevestigen, weet iemand of me er op een andere manier kan aanmelden?
Ik heb je even handmatig geactiveerd, je kan inloggenBedankt voor jullie reacties. Ik heb me aangemeld bij artc155.nl maar daar krijg ik geen emailtje om mijn account te bevestigen, weet iemand of me er op een andere manier kan aanmelden?
Zeg tis geen 75Ik weet niet welk bouwjaar je zoekt maar roest is ook een belangrijk aandachtspunt. Langs de drempels op de bodemplaat, veerschotels achter bovenzijde, binnenschermen voor en achter. ( met name aan de achterzijde boven het subframe ) remleidingen, remkrachtverdeler, remslangen, draagarmen voor, achterdraagarmlager, wiellager achter, kortom je kunt behoorlijk de boot in gaan. Neem een kenner mee.

Helaas dus wel. En ik heb er al menigeen zo gezien. Ik zeg het niet voor niets. Het zit meestal verborgen onder het spuitkit op de bodemplaat. Op het eerste gezicht valt het niet op.Zeg tis geen 75Ik weet niet welk bouwjaar je zoekt maar roest is ook een belangrijk aandachtspunt. Langs de drempels op de bodemplaat, veerschotels achter bovenzijde, binnenschermen voor en achter. ( met name aan de achterzijde boven het subframe ) remleidingen, remkrachtverdeler, remslangen, draagarmen voor, achterdraagarmlager, wiellager achter, kortom je kunt behoorlijk de boot in gaan. Neem een kenner mee., dat is dan na een slecht schade herstel ontstaan lijkt mij. Over het algemeen; onder spiegel, boven het raamrubber. Maar geen ernstige roest verschijnselen bij de 155