Vervolgens van Vught naar Best gereden, probleemloos.
Daarna wou ik van Best naar Eindhoven, en na een kilometer of 5 ineens alle lampjes aan, en totale uitval. Nou wil het geval dat er een startonderbreker op de auto zit. Deze werkt met zo'n sleutelhanger die je tegen een contactje aandrukt. Toen ik de auto weer probeerde te starten, klonk er een ratelend geluid, alsof er een relais op hol slaat, het kwam ook uit de richting van de relaisbox. Alle lampjes op het dashboard flikkerden in dezelfde frequentie mee. In de relaisbox was ook een trilling voelbaar. De startonderbreker zelf zit ook achter de relaisbox weggevogeld.
En nu komt het:
Ik was tegelijkertijd aan het starten en bij de relaisbox aan het luisteren, en ineens was alle geluid weg. Dus ik peuter de relaisbox los, om de startonderbreker eens te bekijken. Aan de uitgaande kant van dat ding gaan uiteindelijk draden naar de startmotor (startrelais), maar daar zit het hem dus: ik heb een los kabelschoentje in mijn handen! Simpel zat zou je zeggen, kabelschoentje weer vastzetten aan de draad richting startmotor en gaan. MAAR: ik kan nergens een matching kabelschoentje of iets dergelijks onder het dashboard vinden