Ik moet zeggen dat ik de GTa J7 mooier vind. Dus wie weet ga ik daar maar voor sparen....

Volgens mij hebben we die discussie over dat schildje al eens eerder gevoerd en vervolgens aan de hand van een brochure van Egbertone vastgesteld dat het dus wél origineel is bij een unificato, zoals deze van Mini........p.s. Dat schildje op je C-stijl met die slang is trouwens ook niet origineel....is ook van een 2000GTV.![]()
(krijg 't gevoel dat de vorige eigenaar er een 2000-look-a-like van wilde maken, zitten er wel of geen rozetten op de bumpers?)
Geen rozetten. Bumpers wil ik er trouwens afhalen. Vind ik mooier. Alleen nog ff kijken wat ik op de gaatjes doe. Ik zie her en der van die dopjes. Waar zijn de te koop??? En dat schildje.... geen idee of het origineel is. Van mini's en eendjes weet ik alles. Bij Alfa's kun je mij alles wijsmaken. heb hem gekocht omdat het model zo verschrikkelijk mooi is.
Dopjes kun je meestal gewoon bij de meeste autozaken kopen zoals Brezan of Heuts ofzo. Zijn geen speciale dopjes ofzo, die worden vooral gebruikt om antennegaten mee af te dichten.Geen rozetten. Bumpers wil ik er trouwens afhalen. Vind ik mooier. Alleen nog ff kijken wat ik op de gaatjes doe. Ik zie her en der van die dopjes. Waar zijn de te koop??? En dat schildje.... geen idee of het origineel is. Van mini's en eendjes weet ik alles. Bij Alfa's kun je mij alles wijsmaken. heb hem gekocht omdat het model zo verschrikkelijk mooi is.
Hoezo?? Beetje "rally look"geven dacht ik zo. Wil ook een andere grille..... en natuurlijk beetje knappe velgen.Geen rozetten. Bumpers wil ik er trouwens afhalen. Vind ik mooier. Alleen nog ff kijken wat ik op de gaatjes doe. Ik zie her en der van die dopjes. Waar zijn de te koop??? En dat schildje.... geen idee of het origineel is. Van mini's en eendjes weet ik alles. Bij Alfa's kun je mij alles wijsmaken. heb hem gekocht omdat het model zo verschrikkelijk mooi is.
Nee, niet doen, bumpers erop laten zitten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!