Wie oh wie heeft een adresje waar je je auto kunt laten spuiten tegen een redelijke prijs. Ik heb geen idee wat zoiets zou mogen/moeten kosten. Misschien is het strakmaken en spuiten van de voorkant van de auto voldoende.
Wie oh wie??
http://www.doehetzelfgaragehobbyhal.nl/Wie oh wie heeft een adresje waar je je auto kunt laten spuiten tegen een redelijke prijs. Ik heb geen idee wat zoiets zou mogen/moeten kosten. Misschien is het strakmaken en spuiten van de voorkant van de auto voldoende.
Wie oh wie??
Denk ik niet, er gaat maximaal voor €200,- lak op een auto.in strak maken gaat veel tijd verloren,en dat kost gewoon geld![]()
het alleen over laten spuiten(buitenzijde),als je hem zelf strak maakt,kost tussen de 800 a 1000 euro,en dan wordt er geen waterverf gebruikt
en dat is dan een scherpe prijs vlg. mij.
Van de Gamma misschien.Denk ik niet, er gaat maximaal voor €200,- lak op een auto.
800 euro ?? maar dan mag ie niet in de regen neem ik aan ?
wat is het verschil tussen primer en grondverf dan?primer, grondverf, basislak en blanke lak gehaald bij Bischoff Autolakken in Groningen voor net geen €200,-
met dit als resultaat:
Daarom vind ik €800 tot €1000,- voor alleen maar spuiten duur. Als je het strakmaken ook uit handen geeft reken dan maar op het dubbele.
Dat is incl schuren en afplakken dan denk ik zo??Ik ben aan het rondneuzen voor mijn wagen, moet alleen de buitenzijde gedaan, wat kleine krasjes weg en wat extra dingengemiddeld zo rond de 1700 euri.....