De aanvraag was ook alleen maar om te weten wat zoiets kost.
In mijn geval heb ik geen haast, daarom heb ik gekozen voor noeste handenarbeid met het voordeel dat ik dan precies weet wat wel en wat niet goed is. Ik weet niet meer waar ik het heb gelezen maar de eigenaar van de MK2 is totaal niet tevreden omdat door het logen zijn lak van alle kanten loslaat omdat het niet goed geneutraliseerd is.
Bericht gevonden:
Vanochtend bijna een uur met Marco Vieveen aan de telefoon gezeten. Hij heeft 2 jaar geleden zijn Mk II gedipt en is niet helemaal tevreden over het resultaat; delen waar meedere lagen plaat dicht bij elkaar zitten worden niet schoon/roestvrij en de lak die door de autobeitseri wordt aangebracht na de behandeling laat op veel plekken los.
(Zie
http://home.hetnet.nl/~mvieveen/index.html)
Ik ge me beraden over andere methoden om de koets lak en roestvrij te krijgen, zijn er hier ervaringen met chemische ontlakkers of (bodem)stralen met koolzuur?
groeten
goud