De Uitdaging voor jullie..156
Geplaatst: di mei 15, 2007 18:54
Hoi
Ik heb een alfa 156 uit 1998 2.4 JTD. En de laatste maanden is mijn pinpas aan het huilen
..
Om een lang verhaal kort te maken zal ik even zijn geschiedenis hier neer zetten: en de problemen die er nu nog zijn.
Nieuwe radiator die was geknald) nu komt de temperatuur niet boven de 80 graden ook al temp sensor vervangen)
Nieuwe turbodruksensor ( die zou stuk zijn, was niet het geval)
Nieuwe schakelbakset en krukaskeringr
nieuwe karterpakking ( die was niet stuk maar er werd bij de garage niet goed nagedacht
)
Nieuwe LMM
De slang van de stuurbekrachtigingsolie ( en dus schakelbak olie)
Nu trekt ie weer slecht, rookt ie lekt ie weer beetjes olie ( zwarte) en blijft ie dus net onder de 80 graden. En heb ik het helemaal gehad. ( ik heb alleen even opgesomd wat er motorisch is vervangen!) Hij heeft onlangs een grote beurt gehad ( drie weken terug en toen is ook de krukaskering vervangen incl schakelset want hij slipte door.) Er branden geen alarmlapjes trouwens en met uitlezen geeft ie geen fouten.
De garage ziet me liever gaan dan komen
..ze balen als ik weer es aan kom rijden..want niemand weet het meer en ze zeggen allemaal wat anders. Het heeft spoed want over drie weken op vakantie met de alfa mag ie 7000 rijden ( en heb volle vertrouwen
)
Als je meer info nodig hebt vraag het maar.
Ik heb een alfa 156 uit 1998 2.4 JTD. En de laatste maanden is mijn pinpas aan het huilen
Om een lang verhaal kort te maken zal ik even zijn geschiedenis hier neer zetten: en de problemen die er nu nog zijn.
Nieuwe radiator die was geknald) nu komt de temperatuur niet boven de 80 graden ook al temp sensor vervangen)
Nieuwe turbodruksensor ( die zou stuk zijn, was niet het geval)
Nieuwe schakelbakset en krukaskeringr
nieuwe karterpakking ( die was niet stuk maar er werd bij de garage niet goed nagedacht
Nieuwe LMM
De slang van de stuurbekrachtigingsolie ( en dus schakelbak olie)
Nu trekt ie weer slecht, rookt ie lekt ie weer beetjes olie ( zwarte) en blijft ie dus net onder de 80 graden. En heb ik het helemaal gehad. ( ik heb alleen even opgesomd wat er motorisch is vervangen!) Hij heeft onlangs een grote beurt gehad ( drie weken terug en toen is ook de krukaskering vervangen incl schakelset want hij slipte door.) Er branden geen alarmlapjes trouwens en met uitlezen geeft ie geen fouten.
De garage ziet me liever gaan dan komen
Als je meer info nodig hebt vraag het maar.