Als je net zo snel sleutelt als dat je praat (schrijft) dan schiet het toch best wel op?Zo afgelopen zaterdag een motor met bak uit een sloper gehaald. Mijn eigen motor eruit gehaald. Krijg ik het vliegwielhuis er niet afEn niemand om te helpen uiteraard. Toch maar begonnen met het inbouwen van een motor die ik nog had liggen om in mijn speedster te bouwen (had deze nog nooit horen draaien). Helaas zaterdag niet af gekregen dus 1e paasdag ook helaas moeten sleutelen grrrr. Hangt alles eindelijk weer op zijn plaats wat denk je starten en lopen he
Proefritje gemaakt aaaaaah geen power in niet vooruit te branden. Compressie gemeten alles stond op 11 dus perfectos een voor een bougiekabels eraf getrokken en ja hoor cilinder 2 geen vonk bougie kabel kapot het gedeelte om de bougie afgebroken en wat denk je zijn de kabels anders van die sloper
opengeknipt (want eraf draaien lukte natuurlijk ook niet. toen maar van 2 kabels 1 gemaakt gemonteerd argggg nog geen vonk verder gekeken leverd de elektr... ontstekking alleen op cilinder 2 geen vonk hoe kan dat nou???? bij mijn vorige motor deed hij alles goed. Verder gespit en ja hoor die grote stekker op de ontstekking eraf gehaald en een pennetje was plat gedrukt en maakt geen contact
zo blijf je zoeken he en nu eindelijk na 2 volle dagen motor uit de ene motor uit de andere motor weer in de ene bouwen rijd hij weer. Wie zei er dat je 2 1/2 uur bezig bent met deze klus?????
Dat lijkt mij wel het geval....Als je net zo snel sleutelt als dat je praat (schrijft) dan schiet het toch best wel op?Zo afgelopen zaterdag een motor met bak uit een sloper gehaald. Mijn eigen motor eruit gehaald. Krijg ik het vliegwielhuis er niet afEn niemand om te helpen uiteraard. Toch maar begonnen met het inbouwen van een motor die ik nog had liggen om in mijn speedster te bouwen (had deze nog nooit horen draaien). Helaas zaterdag niet af gekregen dus 1e paasdag ook helaas moeten sleutelen grrrr. Hangt alles eindelijk weer op zijn plaats wat denk je starten en lopen he
Proefritje gemaakt aaaaaah geen power in niet vooruit te branden. Compressie gemeten alles stond op 11 dus perfectos een voor een bougiekabels eraf getrokken en ja hoor cilinder 2 geen vonk bougie kabel kapot het gedeelte om de bougie afgebroken en wat denk je zijn de kabels anders van die sloper
opengeknipt (want eraf draaien lukte natuurlijk ook niet. toen maar van 2 kabels 1 gemaakt gemonteerd argggg nog geen vonk verder gekeken leverd de elektr... ontstekking alleen op cilinder 2 geen vonk hoe kan dat nou???? bij mijn vorige motor deed hij alles goed. Verder gespit en ja hoor die grote stekker op de ontstekking eraf gehaald en een pennetje was plat gedrukt en maakt geen contact
zo blijf je zoeken he en nu eindelijk na 2 volle dagen motor uit de ene motor uit de andere motor weer in de ene bouwen rijd hij weer. Wie zei er dat je 2 1/2 uur bezig bent met deze klus?????