Zo ook de veren in dit geval verlagings veren
Zo niet wat moet er aangepast worden?
grt rogeralfa

Als ze alleen langer zijn en je verlaagt de sud met het lengteverschil komt het dus goed? Of is de bevestiging ook anders?dempers en veren van een sud/sprint, zijn langer dan van een 33, bij een 33 zitten deze op de as ipv erin bij de sud/sprint
dat werkt nietAls ze alleen langer zijn en je verlaagt de sud met het lengteverschil komt het dus goed? Of is de bevestiging ook anders?dempers en veren van een sud/sprint, zijn langer dan van een 33, bij een 33 zitten deze op de as ipv erin bij de sud/sprint
Ik denk dat Yuri bedoeld dat als je toch gaat verlagen door korte veren te monteren je juist de 33 dempers kunt gebruiken. Als je verlagingsveren monteerd met de standaard dempers help je de demper om zeep, neem je verlagingsveren en kortere dempers zit je weer in het juiste bereik van de demper.dat werkt nietAls ze alleen langer zijn en je verlaagt de sud met het lengteverschil komt het dus goed? Of is de bevestiging ook anders?dempers en veren van een sud/sprint, zijn langer dan van een 33, bij een 33 zitten deze op de as ipv erin bij de sud/sprint
je laat bij een vrachtwagen die te hoog is ook niet de banden leeglopen zodat ie wel onder bruggen door kan?
of te wel:
je helpt op die manier van "verlagen" de werking van je schokdemper helemaal naar z'n grootjes (in een schokdemper zit een zuiger die toch min of meer in de midden staat)
juist das de ketting oplossing........................................heb ik al een keer onder een racewagen gezien: levensgevaarlijkUitgaande slag beperken zodat je demper dat niet voor zijn kiezen krijgt... dat is wat ik bedoelde iig..
Demper, breker wil je niet onder je auto
En kun je meteen aan de voorkant het remsysteem van een 33 16V monteren...of gewoon een (ronde) 33 achteras monteren van een type 1 of 2................, die zaten ook op de sprints vanaf '86 met voorremschijven aan de wielen. Scheelt trouwens (volgens mij) best wel in onafgeveerd gewicht.