Wat een misverstanden...
Als alleen schroef 6 van cilinder 4 is versteld, dan kun je simpelweg op cilinder 1 t/m 3 kijken hoever daar de schroeven 6 uitgedraaid staan...
Stel cilinder 1 t/m 3 hebben allen 3 slagen uit, dan zet je cil 4 ook 3 slagen uit.
Het onderling verschil inbrengen in de schroeven 6 en dan nog op gevoel ook is m.i. niet slim.
je zal daarvoor per cilinder CO moeten meten.
Daarnaast zal vanaf 1500 rpm oid de progressie het overnemen van de basisafstelling (6) en vanaf 3500rpm loopt een carb voor het grootste gedeelte op zijn hoofdsproeiers.
De kans dat je iets stuk rijdt is klein, zeker als je flink doortrapt

, immers dan krijg je altijd voldoende benzine!!! (accel-pomp en hoofdsproeiers)
Dus schroef 6 gelijk stellen aan de andere cilinders en proefrijden, niet goed...plankgas naar een vakman.
Om nog even een simpel antwoordt op je vraag te geven: Ik!
