wo mar 07, 2007 15:20
Bij een koude motor merk je duidelijk dat m'n 6V 3.0 achtklepper inhoudt. Op zich niet rampzalig maar is dit gebruikelijk? Verder kan de motor ontzettend "bokken" als ik gas loslaat en afrem op de motor (bijv. bij naderen van stoplicht) Moet dan echt de koppeling intrappen omdat de aandrijflijn anders voor m'n gevoel aan stukken wordt getrokken. Wat kan dat zijn, ljikt me zeker niet gebruikelijk? Een garage zei dat het aan de bakrubbers zou liggen maar dat heeft toch niets met het schokken an sich te maken, hooguit met het verwerken ervan.
Zoekende naar Scalino of Giulia Super
Gehad: 75 2.0 TS '92 Rosso, 75 3.0 America '89 Rosso, 75 2.0TS 1989 Grigio Medio, Giulia 1600 Super Biscione, Giulia GT Junior '67 Rosso to be GTA Junior Stradale Replica
SCARB nr. 4755