Wat is er met dat kat gedeelte? Kan dat niet gelast worden? Of ligt het binnenwerk eruit? Of de kat er onder vandaan halen.
Ik heb toendertijd bij mijn QV ook gewoon zonder kat gereden en 2x apk zonder problemen,huidige eigenaar rijdt er nu ook nog zo mee zonder apk-probleem.Let wel hierop:Dat schijnt niet te mogen, als er katalysator op je kenteken staat, moet hij er ook echt onder zitten. Brummen leek hem toch niet helemaal beschikbaar te hebben. Gaan nu proberen te lassen.
Je kunt de Kat ook laten vervallen, is waarschijnlijk de makkelijkste en goedkoopste oplossing. Je moet alleen zoregn dat de CO onder de 0.5 is.
Dat hoeft dus niet. Tot en met 1992 is een viergastest namelijk niet verplicht, en hoef je alleen aan de CO-eis te voldoen. En dat lukt ook zonder kat.Dat schijnt niet te mogen, als er katalysator op je kenteken staat, moet hij er ook echt onder zitten. Brummen leek hem toch niet helemaal beschikbaar te hebben. Gaan nu proberen te lassen.
Neejh das geen goed adres voor een 75....., trouwens voor geen één ARYuri heeft gelijk. Ik heb ook U9 op kenteken en geen kat. Heb zelfs met het RDW gebeld en het nagetrokken.
Is Preuninger wel een goed adres voor een alfa 75? Kun je niet beter naar bijv de Alfa Workshop gaan? Of in Nootdorp naar Auto Romeo
In amersfoort zit anders ook nog Alfa Strada voor een uitlaat