Waar moet ik op letten en zijn er tips en trucs om een gelijmde vooruit te verwijderen en te plaatsen?
Ik wacht jullie vele reaties af

Hans
Dat geldt toch voor alles als je niet kundig genoeg bentAls je het hier moet vragen, is het misschien verstandig om het te laten doen. Straks heb je bij een aanrijding de complete voorruit tegen je voorhoofd aan zitten, omdat hij net niet helemaal goed gemonteerd zit.
Yuri check je PB nog even!!!Vaak is het zo dat de ruit naar beneden gezakt is in de sponning tijdens het drogen van de kit, en dat hij dus onderaan aanligt tegen de carrosserie. En dan kun je er met je speciale gereedschap niet meer tussen en moet het alsnog met een snaar. En dat is géén pretje
Maar daar kun je ook maatregelen voor treffen..... Ik leg altijd de auto op de kop!Vaak is het zo dat de ruit naar beneden gezakt is in de sponning tijdens het drogen van de kit, en dat hij dus onderaan aanligt tegen de carrosserie. En dan kun je er met je speciale gereedschap niet meer tussen en moet het alsnog met een snaar. En dat is géén pretje
je zou ook de auto stukje bij beetje om de voorruit weg kunnen slijpen, tot je alleen een voorruit over hebtIk leg altijd de auto op de kop!