Xenon heeft een aanzienlijke LAGERE stroomwaarde dan Halogeen - dus moet je beginnen met 2 gelijke lampen.
Kijk goed naar je aanvoerkabel van de lampen en de stekker.....voelt het hard aan? (flink warm geweest) is het betrouwbaar - goede aansluitingen? Niet verhobby-ed?
Probeer eens een goede aarde aan de lamp of aan de stekker - dat wil ook vaak het probleem zijn bij Alfa en vele andere merken.
Spontaan kortsluiting zou je ook een zekering moeten kosten.
Ik denk aan goede aarde (dat als die serie gestaan heeft - het dimlicht de aarde via het stadslicht heeft weggetrokken)
Misschien dat de contactschakeling ook meehelpt - anders gezegd: Bij jou gaan de lampen aan wanneer je contact hebt - meestal ga je dan ook starten - op het moment van startmotor loslaten komt er weer een hoop stroom in het circuit, als dat niet lekker is afgevangen krijgen je stroomverbruikers een klap met stroom.
Dus eerst starten en dan lichten pas aanzetten.
