wo jan 24, 2007 17:29
michel, ik ging er vanuit dat je de hele mcpherson poot over wou zetten. Zowel vering als demping is anders.
Wou je dan soms een 156 mcpherson poot van een GTA gebruiken en daar je eigen standaard veer op zetten dan?
Ik weet heus wel een en ander van vering en demping, geloof me... meer dan 10 jaar autosport achter de kiezen, van Squadra tot 147EAC.
En ik heb erbij gezegd dat er een en ander leverbaar is, onder andere even zoeken op de site van de 156 club, ARparts etc.
Dus ik denk dat ik wel degelijk meedenk..
Wat ik me ook bedenk, als je de McPhersonpoot overzet van een GTA, zit daar niet ook de bevestiging op van de remtang? Dan moet je dus ook GTA tangen hebben, en vervolgens dus ook de schijven. En naven waarschijnlijk.....
Geen kritiek, maar als gezegd, eerst nadenken, zoeken op zoekfunctie, en dan met een doorwrocht verhaal komen.
Lees je eerste stukje eens terug, het klinkt gewoon erg noob.....
daarom dacht ik, hee, die wil de hele poot overzetten.
Ik zou eerder kijken bij de diverse leveranciers, of wellicht een oud setje 156 cup pootjes en veren.
Dan nog dit: Waarom? (dat vraag ik meestal als eerste, zodat er een fatsoenlijke reactie kan komen, sorry, was laat gister.......)
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end