- krukas is anders door andere slag.
- thermostaat zit aan de achterkant van de cilinderkop, misschien lastig met schutbord.
- inlaat spruitstuk is anders, ook niet te wisselen.
- nokkenasversteller zit aan zijkant, geen probleem.
- multiriem ipv v-snaar, niet noodzakelijk een probleem.
- dynamo aan andere kant, niet echt een probleem.
- startmotors zijn verschillend.
- carterpan is helemaal anders, wisselen is op het oog niet mogelijk.
- oliefilter/pomp is helemaal anders, (klein) oliefilter past alleen zonder warmtewisselaar ivm linker motorsteun (bestuurderskant).
- onderblok is in zijn geheel korter, voornamelijk aan achterkant, zou dus een spacer voor gemaakt moeten worden.
- vliegwiel is anders maar wel te wisselen volgens mij.
- uitlaatspruitstukken zijn anders, 75 spruitstukken kunnen wel eens in conflict komen met het oliefilter.
Al met al lijkt het mij veel werk om een dergelijke motor in een 75 te bouwen. alleen maar leuk om iets speciaals te bouwen, bv turbo.
Heb beide blokken in de schuur liggen, mag ze komen vergelijken als je wilt....

kom uit Cuijk onder Nijmegen.
Groeten Remco