Autodata CD rom houdt het op 0.50 in en 0.55 uit, koud gemeten, maar da's geen merkspecifieke CDrom, ik ga daar dus niet zomaar op vertrouwen.
Liever wat info van de "insiders"

Inlaat 0,40-0,45Welke klepspeling te hanteren voor 2.0 116 blok met HC zuigers ? Koud meten ? Toleranties ?
Autodata CD rom houdt het op 0.50 in en 0.55 uit, koud gemeten, maar da's geen merkspecifieke CDrom, ik ga daar dus niet zomaar op vertrouwen.
Liever wat info van de "insiders"
HC= standaard zuigers of niet?thanks. Ook voor HC zuigers ? of gaan we daar iets kleinere inlaatspeling hanteren kwestie van iets meer adem te nemen ? Of is dat te gevaarlijk ?
Wat zijn de toleranties ?
Hoge compressie.... Maar dat heeft niks te maken met je klepspeling...HC= standaard zuigers of niet?thanks. Ook voor HC zuigers ? of gaan we daar iets kleinere inlaatspeling hanteren kwestie van iets meer adem te nemen ? Of is dat te gevaarlijk ?
Wat zijn de toleranties ?
Dat vroeg ik me nou net af, vandaar m'n vraag, thanks.Hoge compressie.... Maar dat heeft niks te maken met je klepspeling...
Die heeft stef hierboven al genoemd....
Lijkt me wel een standaard alfa nummering. Veglia heeft voor oliecontact in alfa ook zulk een nummer dat met 10548 begint...inlaat: (1) 0.35 - (2) 0.30 - (3) - 0.25 - (4) 0.30
uitlaat: (1) 0.25 - (2) 0.45 - (3) 0.25 - (4) 0.35
Werk aan de winkel dus......en nog wel voor 't SS ook
ps: wie weet of een 10548800 (als ik het goed kon lezen) een originele nok is ?