Alfasud : veerpoten 33 16V
Geplaatst: zo aug 13, 2006 18:17
Nu ik de remmerij van mijn sudje heb uitgebouwd ben ik toch aan het twijfelen over het al dan niet upgraden naar
de veerpoten/onderstel van een 33 16V.
Ik weet dat ik het complete onderstel van de 16V, inclusief bouten moet overzetten.

Maar hierover heb ik nogal wat vragen:
REMLEIDINGEN
Wat met de remleidingen naar de 16V schijven. Kan dit op een ietwat degelijke manier gebeuren?
Kan ik de huidige rempomp en remservo blijven gebruiken?
STEEKASSEN
Dien ik de steekassen van de 16V over te zetten?
En de spacers tussen versnellingsbak en as: opnieuw gebruiken?
SPOORSTANGEN
De spoorstangen van de 16V ook overbouwen? en stuurkogels?
ACHTERAS
Als ik de achteras van een 33 wil overbouwen i.v.m. de handrem, welk type achteras van een 33: type 1,2 of 3?
Hoe zit het hier met de remleidingen? Heb ik dan trommels achter of schijven?
Een hele boterham maar toch belangrijk alvorens men aan zoiets begint, me dunkt!
Alle tips of bemerkingen zijn meer dan welkom!
Stef
de veerpoten/onderstel van een 33 16V.


Maar hierover heb ik nogal wat vragen:

REMLEIDINGEN
Wat met de remleidingen naar de 16V schijven. Kan dit op een ietwat degelijke manier gebeuren?
Kan ik de huidige rempomp en remservo blijven gebruiken?
STEEKASSEN
Dien ik de steekassen van de 16V over te zetten?
En de spacers tussen versnellingsbak en as: opnieuw gebruiken?
SPOORSTANGEN
De spoorstangen van de 16V ook overbouwen? en stuurkogels?
ACHTERAS
Als ik de achteras van een 33 wil overbouwen i.v.m. de handrem, welk type achteras van een 33: type 1,2 of 3?
Hoe zit het hier met de remleidingen? Heb ik dan trommels achter of schijven?
Een hele boterham maar toch belangrijk alvorens men aan zoiets begint, me dunkt!

Alle tips of bemerkingen zijn meer dan welkom!
Stef