Natuurlijk mag je even langskomen Aikon of we spreken ergens af stuur me maar een PB maar alleen deze week ben ik er nog
want volgende week ben ik met vakantie en natuurlijk ben ik op het SS maar met welke auto is nog even een keuze.
ik heb niet de spruitstukken en ik heb de CSC einddemper met enkele pijp en ik leg even uit waarom.
Eerst even over het systeem met de spruitstukken dat levert een stuk beter koppel maar heb ik dus niet gedaan om een tweetal redenen
de eerste is natuurlijk de prijs want 650 eurootjes (
met montage bij AlfaStrada en een goede service!!!!) of 1100 eurootjes scheelt nogal niet wat maar veel belangrijker is dat volgens alle leveranciers het blok los moet om te liften en dan pas kan je de spruitstukken monteren en dat ging me gewoon net te ver en de enkele pijp zit er omdat ik bijna niets wil veranderen aan de orginaliteit van het uiterlijk.
En ach of je nou heeeeel veel of heeeeeeeeeel veel koppel hebt het blijft gewoon veel!!!
Het mooiste was dat je zo,n systeem natuurlijk blind koopt en er een kans bestaat dat er een bak herrie gaat komen waar je niet op zit te wachten maar bij het starten stond ik achter de wagen en dacht precies na 0.1 sec

GEWELDIG
Een nadeel alleen is dat het benzineverbruik wel een stuk stijgt echter is dit niet door het systeem maar door het vele doortrekken in de
versnellingen om dat het geluid zo lekker is!!