DJ
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice
Berichten: 4365
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 13:04
Locatie: Rotterdam

Handrem Guiletta/Alfetta <>75

wo dec 29, 2004 00:18

Vraagje aan de echte kenners:

Ben bezig om m'n 75TS op te bouwen na plaatsen rolkooi. Nu irriteert het me nogal dat m'n stoel niet ver genoeg naar rechts kan omdat die 75 design U vormige handrem zo achterlijk breed is. Zonder die beugel zou m'n stoel 4 cm verder naar het midden kunnen. Echter ik heb wel een handrem nodig want is voor de ring: dus kenteken, dus apk, dus handrem. Ik vraag me nu af of een alfetta/guiletta wel een "normale" handrem heeft en of die zo uit te wisselen is met een 75. Moet wel een beetje makkelijk gaan want ik heb haast met het opbouwen en heb geen zin om een halve dag te knutselen alleen om de handrem om te bouwen om de stoel 4 cm naar recht te kunnen zetten.
Wie weet er (zeker) of een alfetta/guilletta handrem past of wie weet er een ander betaalbaar en snel klaar alternatief.

Groeten en BVD,

DJ

AG
Full Member
Full Member
Berichten: 274
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 04:27
Locatie: Dieren

wo dec 29, 2004 05:55

Een Alfetta handrem moet passen ik kan er eentje kompleet met een stuk tunnel voor je uit een sloper halen. Dan hoef je dat er alleen in te lassen.

AG

Gebruikersavatar
Dennis de Rooy
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 535
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:06
Locatie: Amersfoort

wo dec 29, 2004 10:12

DJ, heb je ook foto's van de kooi? Waar heb je het laten doen? Zien!

Wat betreft die handrem, daar kan je die van elke transaxle pakken die niet zo'n achterlijk grote beugel heeft. Hebben allemaal dezelfde achterremmen, dus ook hetzelfde kabelmechanisme.
'81 GTV6 3.0 QV
'91 75 TS RACER
'92 164 QV

DJ
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice
Berichten: 4365
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 13:04
Locatie: Rotterdam

wo dec 29, 2004 13:28

@AG: je hebt PB
@ Dennis: die kooi laat ik nog wel eens live zien. heb wel paar foto's maar dat zegt niet zoveel. Kan ze je wel mailen. Geen idee hoe ik ze hier moet plaatsen. Ik heb ook geen tijd en zin om het uit te zoeken. Moet 26/1 naar Dubai. Ben in maart weer in NL.
In maart is de ring weer open. Dus dan moet m'n TS af zijn !!!!!!!!!!!!!! dus sleutelen ipv foto's maken.
Kooi is gemaakt bij remola en dat is goed adres voor goede prijs. (Alle waar naar zijn geld) Zit er echt heel strak in. Zoals gezegd wil hem wel eens live aan je showen.

groeten,

DJ

Gebruikersavatar
Dennis de Rooy
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 535
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:06
Locatie: Amersfoort

wo dec 29, 2004 14:13

Wil je de foto's naar me mailen (check profiel voor adres)? Ik kan ze vet. wel plaatsen, maar ben gewoon benieuwd naar het resultaat. Ik wil ook bij Remola de kooi laten lassen, maar ben benieuwd naar de prijs die hij nu vraagt. Ik heb natuurlijk ook nog een paar speciale wensen :wink:
'81 GTV6 3.0 QV
'91 75 TS RACER
'92 164 QV

Terug naar “Algemene Technische vragen”