weet ook wel een goede in NL (kennis van me die onlangs ook een Sterrebakkie gedaan heeft)Heeft iemand hier ervaring met First Floor en de restauraties die ze laten uitvoeren in Polen???? (gaat om een klassieker)
Deze jongen was niet tevreden over zijn bumpers geloof ik, die hebben ze toen weer meegenomen en nog een keer gedaan, maar goed eigenlijk mag je dat niet verwachten als je voor een duppie op de eerste rang wil zitten toch?Is er ook nazorg voor als je niet tevreden bent? Kun je dan ergens aanspraak op maken? Of is het dan jammer maar helaas?
Da`s wel waar, maar als je toch geld gaat uitgeven ( 1500 euro is ook niet niks ) dan wil je het wel goed natuurlijk. Het eindresultaat telt tenslotte. Als het eibdresultaat erg mooi ( goed ) is dan ben je die centen al snel weer vergeten. Slecht spuitwerk of roest wat weer snel tevoorschijn komt niet. Plamuur is goedkoop repareren. En bij aflevering zie je niet welk ellende je nog te wachten staat. Dan maar wat meer geld uitgeven. Ik ben niet pessimistisch maar wel terughoudend in dit soort gevallen. Goedkoop is duurkoop is een cliché, maar niet voor niets.[maar goed eigenlijk mag je dat niet verwachten als je voor een duppie op de eersre rang wil zitten toch?
Het grappige is dat een plaatselijke autospuiter met dit idee kwam. Gaat er zeker niet om om de auto zo goedkoop mogelijk op te laten knappen. Als je een klassieker koopt weet je dat je voor onkosten komt te staan. Maar, eerlijk gezegd, ben ik hier geen fan van aangezien de loonkosten in Polen laag liggen en er verboden stoffen gebruikt mogen wordenDa`s wel waar, maar als je toch geld gaat uitgeven ( 1500 euro is ook niet niks ) dan wil je het wel goed natuurlijk. Het eindresultaat telt tenslotte. Als het eibdresultaat erg mooi ( goed ) is dan ben je die centen al snel weer vergeten. Slecht spuitwerk of roest wat weer snel tevoorschijn komt niet. Plamuur is goedkoop repareren. En bij aflevering zie je niet welk ellende je nog te wachten staat. Dan maar wat meer geld uitgeven. Ik ben niet pessimistisch maar wel terughoudend in dit soort gevallen. Goedkoop is duurkoop is een cliché, maar niet voor niets.[maar goed eigenlijk mag je dat niet verwachten als je voor een duppie op de eersre rang wil zitten toch?
Kosten zijn daar natuurlijk stukken lager, maandloon is iets van 250 euro, materialen zijn daar ook goedkoper. En met een diesl busje heen en weer rijden kost je ook de kop niet. Wat Kas ook al zegt, 1550 euro is ook weer niet niks (fl 3415,-). Natuurlijk kan je daarvoor geen concourse auto verwachten maar complete prutsers zullen het ook wel niet zijn (hoop ik), daarnaast hangt het denk ik ook af van je eigen voorbewerking/voorbereiding. Ik heb nog nooit een hele mooie auto gezien die in Polen opgeknapt was, vielen altijd wel dingen op aan te merken maar goed als je je daar niet teveel aan stoort en je kan weer een paar jaar redelijk fatsoenlijk kan rondrijden dan lijkt het mij best een aardige optie.Daarnaast, wzt kun je voor 1550 euro verwachten. Hoeveel ruimte is er voor arbeid als je de kosten voor brandstof (heen en terug transport) en lak aftrekt? Te weinig. Vooat die jongen oud genoeg is voor een rijbewijs kan ie overnieuw beginnen.