londontrader

Vragen over het Elektrisch opendak, kap van de luchtfilter

di feb 15, 2005 15:59

Beste Alfa liefhebbers,

Ik heb sinds 5 jaar een 146, ik wil heb verkopen, echter ben ik er achter gekomen dat ik hem niet kwijt wil. Ten eerste krijg ik er zeer weinig voor, maar het belangrijkste is dat ik mezelf niet in een andere degelijke auto zie rijden dan de alfa. Ik wil hem daarom een beetje opknappen, zodat ik de weer een tijdje kan rijden.
Er staat inmiddels 244.000 op de km. Ik heb de distributieriem vervangen bij 175.000, weet iemand om de hoeveel km ik die riem moet verwisselen en wat dat ongeveer kost?
Door backfire, ik rij LPG is de plastic kap van mijn luchtfilter kapot, waar kan ik een tweedehandse kap aanschaffen of eventueel een nieuwe en weet iemand wat dat kost?
Tevens heb ik een storing in mijn elektrisch open dak, hij gaat soms niet dicht, heeft hier iemand verstand van, ik heb zelf all lopen zoeken naar instructies hierover maar kan niets vinden, ik zou het enorm waarderen als iemand me kan helpen.
Ik wil namelijk mijn gouwe ouwe 146 uit 96 met 244.000 niet kwijt en na een lekkere opknapbeurt kan ik hem nog lang blijven rijden.
Heeft iemand nog een aantal punten of opmerkingen waar ik naar moet kijken bij een 146 van deze leeftijd en km-stand.

Alvast bedankt,

Henry

jantje toot

RE: Vragen over het Elektrisch opendak, kap van de luchtfilt

wo feb 16, 2005 18:45

voor dit soort vragen moet je dat onder technische doen inieder geval blij te horen dat je m blijft rijden 8)

Terug naar “Algemene Technische vragen”