De meeste stekkers liggen al voorbedraad klaar, maar 1 aansluitinkje ben ik niet helemaal zeker van:

Het is die rode draad, komt van relais pen 87b. Waarschijnlijk rechtstreeks naar de + ? of ... ?
In m'n vraagbaak staat niks over mistlampen voor

Heb je het nu over de Belgische of Nederlandse keuring? Want ik zie dat je van Belgie bent (en ik ook).Naar de pluspool van jouw accu.
Heb je een laat type 33? (vanaf '93). Dan past de stekkerverbinding ook direct.
Ik heb het nooit officieel bevestigd gekregen, maar met de apk zou je geen gele mistlampen icm witte koplampen mogen hebben, hou dat in het oog.
die kun je idd in dat kleine zwarte kastje links voor er bij schroeven (hoef je niet helemaal naar de accuNaar de pluspool van jouw accu.
Heehee dank je wel!die kun je idd in dat kleine zwarte kastje links voor er bij schroeven (hoef je niet helemaal naar de accuNaar de pluspool van jouw accu.)
die kun je idd in dat kleine zwarte kastje links voor er bij schroeven (hoef je niet helemaal naar de accuNaar de pluspool van jouw accu.)
staat als het goed is op het relais een schema en anders staat het in de vraagbaak.Kan iemand mij uitleggen waar spanning op de pootjes bij het relais moet staan, zodat de lampen wel aan branden dit zou me wellicht al een boel helpen.
Rens
Na het even na te kijken staat het elektrisch schema van de mistlichten vooraan inderdaad in de vraagbaak, en wel bij de figuur van de mistlamp ACHTeraan. Uiteindelijk staan de voormistlichten op mijn Romeootje. Een pak mooier en stoerder dan zonder. Normaal was het installeren ervan inderdaad de kit in te pluggen in de reeds voorziene stekkers en voorbedrade kabels. Echter in mijn dolgedraaid enthousiasme had ik waarschijnlijk ergens een vonkje gemaakt. Hierdoor was de zekering van het rechterachterlicht (? hoe kan het ?) stukgegaan, waardoor de nieuwe schakelaar van de mistlichten vooraan heel raar reageerde en het relais dus niet werkte. Uiteindelijk probleem gevonden (dank je wel voorbijwandelende buurman), zekering vervangen en de voormistlichten werkten meteen. Met de tips in andere topics was het installeren een makkie. Leve de koopjes op eBay.staat als het goed is op het relais een schema en anders staat het in de vraagbaak.Kan iemand mij uitleggen waar spanning op de pootjes bij het relais moet staan, zodat de lampen wel aan branden dit zou me wellicht al een boel helpen.
Rens
de paarse draad zal wel de aansturing zijn van het relais vanaf het dashboard. op de paarse draad komt dus via de lichtschakelaar stroom via de mistlampschakelaar naar het relais. blauw/wit en rood zijn respectivelijk de afvoer en de aanvoer voor de lampen (rood ws ook om het relais te bekrachtigen)
Kijk ook of de massa op het relais is aangesloten