Scheelt of je een brug hebt of niet. Op de grond zou ik er eerlijk gezegd niet graag aan beginnen. Maar het kan wel. Uitlaat moet los, lamdasonde kan ff lastig zijn. starter haal ik ook los. (accu afkoppelen he). dus inlaat ook maar om bij de starter te komen. Het enige minder leuke zijn de inbussen van de aandrijfassen. Inbussen eerst goed schoonmaken binnenin, daarna je inbusdop (neem een goede, geen rommel) er in en even tikje op geven. Met een krachtige slag lostrekken (niet voorzichtig gaan twijfelen, dan draai je 'm dol) Slagmoer is perfect hiervoor. Afdekplaatje koppelingshuis er af, staartstuk los, handel ondersteunen, centrale steun los, laten zakken, bakbouten los en bak er af. Bij een 16V moet de centrale steun ook van de bak, anders zit het stuurhuis in de weg. Maar ik dacht dat je een 8V net iets meer kon laten zakken, zodat het niet hoeft. Dat ontdek je wel op 't moment zelf. Controleer je koppelingsset, vervang indien nodig. Als je ze vervangt, vliegwiel goed schoonmaken, lichtjes opschuren. Koppeling er op. Bij 't monteren van de bak beetje molokyte vet oid aan de prise as. Opletten dat je bedieningsgaffel goed achter het druklager zit. Vooraleer alles terug te monteren even iemand de koppeling laten bedienen en aan de flenzen van de aandrijfassen voelen of 't ie ontkoppelt. Monteren en rijden met die zooi.
Oh ja, je wordt er wel vies van
