Bij voorbaat mijn excusses voor het plaatsen van deze post in ''algemene onderwerpen''
Het zit namelijk zo. Een kennis van mij heeft het gepresteerd om bij mijn ''nieuwe'' 75 de synchromesh kapot te rijden. Het betreft de synchromesh van 1 naar 2 en van 2 naar 3. Het is momenteel zo erg dat ik nog maar nauwelijks terug kan schakelen van 3 naar 2. Ik moet bijna stil gaan staan. Ook is het nu ook al behoorlijk pittig om nog fatsoenlijk van 1 naar 2 te schakelen. Dit is natuurlijk behoorlijk vervelend, want het neemt enorm veel lol weg bij het rijden.
Ik vroeg mij af of er mensen zijn die mij kunnen vertellen hoe je die synchromesh kan vervangen? En of er misschien zelfs mensen zijn die mij ermee kunnen helpen, natuurlijk tegen een vergoeding.
Ik wil hier niet de forum regels mee breken, maar dit is een veel gelezen topic en ik ben echt redelijk down, de 75 is net een week oud, en volgens de dealer kost het grapje maar zo 600 euro.
het is misschien makkelijk mij te mailen op hugosmink@yahoo.com , of gewoon een PB te sturen.
Bij voorbaat dank!
Hugo