Pagina 1 van 1

Motorsteunen, verschil tussen 105 & AR75?

Geplaatst: di apr 25, 2006 14:03
door MiaGiulia
Hierbij even een vraag aan de kenners.
Ivm inbouw van een TS blok in een Super twijfel ik of de motorsteunen geheel vervangen dienen te worden of enkel en alleen het rubber. Dus combinatie steun AR75 gecombineerd met een nieuw rubber 105 serie steun.

Op zich zien de steunen van de 75 er anders uit als van de 105 serie. Dus wie weet welke motorsteunen er gebruikt moeten worden voor de inbouw van een TS in een 105.
Optie 1: de 105 steunen
Optie 2: de 75 steunen
Optie 3: combinatie van steunen 75 en rubber 105 (indien mogelijk)?

Alvast bedankt,

RE: Motorsteunen, verschil tussen 105 & AR75?

Geplaatst: di apr 25, 2006 15:09
door juultje
Motorsteunen zijn gewoon 1 geheel. Je kunt die van de 105 pakken voor de Giulia. 75 gaat niet werken. :wink:

RE: Motorsteunen, verschil tussen 105 & AR75?

Geplaatst: di apr 25, 2006 16:51
door Giulia2000TS
Optie 1 inderdaad. Wat mij wel opviel is dat ik verschillende hoogtes in mijn verzameling had. Ooit eens iets horen roepen over spider-rubbers?!?

RE: Motorsteunen, verschil tussen 105 & AR75?

Geplaatst: di apr 25, 2006 21:57
door jan
Heeft Giulia niet links en rechts verschillende rubbers qua hoogte?
Motor ligt toch enigszinds gekanteld.

RE: Motorsteunen, verschil tussen 105 & AR75?

Geplaatst: di apr 25, 2006 22:07
door thomfr
Hoi,

Als je de steunen van een Alfetta (en ik neem dus ook aan dat dit ook voor de 75 steunen geldt) neemt ligt het blok veel te laag (echt weinig grondspeling onder het carter).

Volgens mij werkt het alleen met (goede) 105 serie steunen.

Thom

Re: RE: Motorsteunen, verschil tussen 105 & AR75?

Geplaatst: wo apr 26, 2006 14:09
door Giulia2000TS
Heeft Giulia niet links en rechts verschillende rubbers qua hoogte?
Motor ligt toch enigszinds gekanteld.
L + R zijn verschillend maar per kant had ik verschillende hoogtes......