up..
een eeuw later maar de meters zitten inmiddels.
heb de meters van equus maar genomen. vond de achtergrond en wijzers enz. wel passen bij de rest van het dashboard.
zal binnenkort eens een foto maken van de rataplan
hee die meters heb ik ook in mijn andere 33 zitten, dat staat idd wel stoer.up..
heb de meters van equus maar genomen. vond de achtergrond en wijzers enz. wel passen bij de rest van het dashboard.
mja beter als de witte wijzerplaten van auto style oid.hee die meters heb ik ook in mijn andere 33 zitten, dat staat idd wel stoer.up..
Het stuurtje is te koop of te ruil voor een wat diepere Momo.Ja die heb ik ook. Bij mij een etage hoger en een voltmeter minder.
mooi stuurtje![]()
kleur van de meters staat ook wel geinig bij mijn tellerklok verlichting.
zal wel eens een foto maken..
das netjes. ik heb 4,5 koud en net geen 2 warm maar ik rij met andere olio (10w60) net onder de 2 gaan er in mijn auto allemaal lampen branden ivm de lage druk. (een standaard lampje gaat pas bij 0,3 of 04 bar branden das erg laat mi)Cees, wat zijn jou waardes?
ik stationair bijna 5 bar (koud)
en bedrijfswarm ong. 1,5 bar.
ik heb nog 1 ventilatierooster aangesloten op de kachelradiateur (geen voltmeter)Bij m'n oude QV heb ik de temp sensor op de plek zitten waar origineel de sensor voor t lampje zit, net boven de oliefilter dus. Werkt prima.
De druksensor zit boven op het blok, ook dat werkt prima.
Bij m'n 16V ga ik de sensor's op de zelfde plek plaatsen. Echter heb ik hier de temp.meter in m'n toerenteller gemaakt.
Moet 'm alleen nog steeds aansluitenheb t veel te druk om te sleutelen momenteel...
waar ik de druk meter ga laten weet ik nog niet. m'n ventilatie rooster wil ik in elk geval niet opofferen omdat ik die redelijk vaak gebruik.
Leuk dashboard, mooie detailshee die meters heb ik ook in mijn andere 33 zitten, dat staat idd wel stoer.
heb ze snel gemonteerd, ik moet ze er nog mooi inzetten.
ik wil dat ze eigenlijk een beetje naar mij toe gekanteld staan, net als bijv. 156
moet ik nog iets op verzinnen.
passen deze in de roosters en moet ik ze echt uit een spider of bertone plukken?van die schuine kantjes voor de meters zijn er, bijv die van uit een oude spider of bertone.