Sorry voor de late reactie, maar ik vertrok gisteren rond 16.30 uur vanuit Nunspeet naar Landgraaf. Via de A50...........mij schieten de vieste woorden door mijn hoofd welke ik nu maar niet zal typen omdat ik anders de kans loop geschorst te worden. Oh ja, 06.40 uur vandaag was ik home. Kan iemand me vertelen waar de verantwoordelijke minister woont? Ik heb namelijk 10 uur staan wachten op een beloofde deken, maar geen gekregen.
M.b.t. Geert's vraag/verhaal; "we" zijn Geert en ik. Ik zou Geert ff helpen.......zou ff aanpakken zijn maar werd toch iets meer. Reden? We kregen Murphey op bezoek. En ja jullie weten, het is een "plakker"

Zo brak een moertje van een demper af (roest), zo kregen we de einddemper niet los van de middendemper (vastgeroest; kan gebeuren

Goed, ik d8 slim te zijn. Had namelijk al snel gezien (wist ik namelijk nog niet) dat de hulpkoppelingscilinder bij de TS (75) anders zat dan bij de TB. "No problem", gewoon laten zitten aan de "deksel" waarachter koppeling etc zit. Ik ga met deze kou toch niet ontluchten!!!!! Dacht ik.......achteraf dacht ik had maar niet nagedacht....
Na het binnenwerk van de v-bakken uitgewisseld te hebben met heel veel kunst en vliegwerk, ying yang, bla bla, win win, fingerspitzengefuehl de v-bak al bij de eerste poging exact op haar plaats gekregen. Inderdaad, alleen de v-bak. De rest duurde net wat langer.....die stoute Murpey zullen we maar zeggen. De climax was het starten; "zet um maar in zijn eeeen". Kraakkkkaakkakkkrkrrrrkkakkakkkkakk.....plasje olie bij hulpkoppelingscilinder. Shit.......
Ieder nadeel heb zijn voordeel; je leert er wel steeds weer wat bij. Mag breed uitgelegd worden

Zo, vragen?
Ciao,
Roy.